ponedeljek, 14. maj 2012

Poslastica dneva Pineapple upside down cake (ananasova zvrnjenka?)

Nedelja je bil dan za sladkanje in crkljanje.

Najprej za zajtrk french toast z robidovim prelivom. Njamsi.

In ker so se nam po kosilu napovedali obiski, sem spekla še Pineapple upside down cake, ki sem mi je zaguštala že pred časom, ko jo je "ta oranžna" razočarana gospodinja učila peči Evo Longorijo. Spekla sem jo po tem receptu, a nisem bila navdušena. Videla sem potencial, ampak je bilo presladko in premastno za moj okus.

Ker je danes praznovala Monika, sem izkoristila priliko, da recept še enkrat preizkusim oziroma ga obdelam po svoje.

Tako sem naredila:

Kupila sem veliko konzervo ananasa. Ananas sem razporedila v, z peki papirjem, obloženi tortni model. Kar je ostalo sem seveda počopala sproti. Kompot sem shranila, ker sem ga rabila za biskvit.

V ponvi sem segrela 100 ml sladkorja in četrt kocke masla in dodala še par žlic kompota in žlico medu.
Ko se je sladkor stopil, sem to polila po ananasu v modelu.

Za biskvit sem v posodi zmešala še četrt kocke zmehčanega masla, 100 ml (1/2 cup) belega sladkorja in 100 ml rjavega sladkorja. Dobro zmešala z mikserjem. Nato sem dodala dve jajci, spet premešala.
Dodala še 300 ml namenske moke, ščepec solnega cveta, pol vrečkice pecilnega praška in spet dobro premešala. Tako nastane kar suha zmes, ki sem ji nato dodajala nekaj kapljic eko-bio vanilinega ekstrakta ter tekočino (torej preostali ananasov kompot in še malo mleka) dokler ni postala ravno prav gladka in malce tekoča.

Pekla sem jo cca 45 - 50 minut na 180°C.

Tokrat si upam neskromno priznati, da je preobrazba uspela in je bila torta odlična. Tako odlična, da me ima, da bi jo jutri naredila kar še enkrat. Pridete na degustacijo? ;)


10 komentarjev:

  1. ful lajkam, pasibi počopala sproti :)

    OdgovoriIzbriši
  2. A obstaja še kak drug način? :)

    Ko bi me vidla ko pečem lazanjo. Ko je pečena, sem jaz že sita. (Kar ne pomeni, da si ne naložim izdatnega kosa) He, he.. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. najbrž ne, na vim, jest sm sam s tem seznajnena :)

      Izbriši
  3. Odlično izgleda? Lahko pridemo vsi? :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Seveda, samo da vem, da napravim dvojno dozo. ;)

      Izbriši
  4. Jaz bi tudi! Hehe, nas je sicer "samo" pet ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. A pol kocke masla je 125g? Hvala za odgovor.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ja, Ana. 125g, jaz sem sicer kar od oka rezala, ampak četrtinke. :)

    OdgovoriIzbriši
  7. lipu zglida... a tu je tistu, ka sma uzadnc na krozniku dabil? Je blu ris uridu, sam zame lih mal presladku.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja, tista ja. Ampak tista je bila po original receptu, ta zgoraj zapisani ima pol manj sladkorja in pol man putra.

      Izbriši

Dej mi kej lepega povej... :)
Žaljivi in nesramni komentarji bodo izbrisani.